söndag 30 december 2007

Önskar ALLA bloggare ett GOTT NYTT ÅR!


13 kommentarer:

Nygammalt sa...

Hej!
Kul att få komma in och kika på din blogg. Visst är det kul? =)

Jag önskar dig Gott Nytt År!
Kram.

Emma Clara sa...

Välkommen in i blogg världen!!!!!

Husbilsresan sa...

Ett riktigt Gott Nytt År till dej också!
Fina bilder du visar.
Kram/Gunn

Änglahem sa...

Vilket vackert rosarr!!! även arret på fatet. Enkelt med åh så fint!

Ha det bra!
Kram/Ulrika

Shyme sa...

Tackar och Gott Nytt År till dig också...

Ja, 33:an ligger vid en tågstation... :-D

Icka sa...

Hej!
Fin blogg du har!
Jag lovar att hälsa bror när jag pratar med honom idag.
Ikväll ska vi åka till mannens kompis och fira nyår. Jag ska köra såklart.... bebis gör sig påmind genomsparkar och knuffar nu. Det är verkligen mysigt!
Ha ett Gott nytt år!
Många kramar/ Icka

Lavendel & Romantik sa...

Gott Nytt År....Söta hundar du har..Kram/Majsan

me and alice sa...

Hej o välkommen till blogg världen. Har också just blivit med blogg. Kul med ännu en från Dalarna.
Kanske bor vi i närheten??
Vackra hundar ni har.
Gott Nytt År önskar Susanne

linnea-maria sa...

Hejsan
Ny bloggare vad kul, hit kommer jag gärna igen och hälsar på. Jag hittade dig via shyme. Såg att du frågade om 33:an ja den ligger vid krylbo tågstation och där hittar man billiga grejer. Gott nygg år /linnea-maria

Anonym sa...

Hej!
Va kul med en ny blogg!
Nu kan jag inte riktigt säga varifrån mitt zinkhjärta kommer, men jag gissar att det är nåt danskt märke, som madam stolz el bloomingville. försök leta i affärer som säljer de märkena!
Gott nytt år!

Hem & Harmoni Marie sa...

God fortsättning på 2008!
Kram Marie

linnea-maria sa...

Hejsan. Världen är allt bra liten ibland. Jag är född och uppvuxen i Brunnbäck. Men jag drog så snart jag slutade gymnasiet. Jag har kvar min bästa vän och min familj men jag flyttar aldrig tillbaka. Mamma och jag brukar gå till gröna magasinet på järnvägsgatan, mitt emot konsum, i Krylbo. Där finns det alltid fina antikviteter för hyfsad peng. Mina sängar köpte jag där. Något jag grämer mig över är att jag inte slog till på en kaminspegel i rokoko för bara 1500 direkt, någon annan hann före. God fortsättning/linnea-maria

junhe sa...

tack för tipset med butiken =) ha en bra kväll/ junhe