tisdag 1 januari 2008

GOD FORTSÄTTNING 2008



TÄNKTE BJUDA PÅ EN CHOKLADBIT

9 kommentarer:

Nina sa...

choklad tackar man inte nej till och varmt välkommen ska du vara till bloggosfären....
och jag har haft en dalmatinerdam men nu har vi en dansksvenskgårdshund som lystrar till namnet Frasse !!!
Ska bli kul att få följa dig och dina prickiga vänner !!!

Änglahem sa...

Tack...men nej tack, är liiite trött på choklad, men vad roligt att se dessa gamla choklad kartonger (jag förmodar att de är tomma?!).
Hoppas att första dagen på nya året har varit bra.

Kram
Ulrika

Ljuva ro sa...

Vilka fina kartonger!

cicci sa...

Va kul att du tittade in hos mig så att jag fann dig! Vilka fina hundar du har de skulle min gärna vilja leka med!
Kram cicci

Karin i Villa Grå sa...

Hej Liselotte!

Japp, jag bor i närheten av Uppsala!

Vilka fina gamla chokladkartonger! Hur gamla är de, vet du?

Må så gott!

Kram, Karin

"M" sa...

Vackra bilder i gammalt stuk...oj vilken gammal choklad om den inte är uppäten..hihi

Anonym sa...

Välkommen in i bloggvärlden :) Hittade hit via en annan blogg... ja du vet, klicka klicka klicka..
Vilka underbara chokladaskar! //Z

Anonym sa...

Hej och god fortsättning på det nya året!
Tack för fina kommentarer om min dotter och min blogg.
Jag har bott i Usa i 3 år och jag är från Hässleholmstrakten i Skåne.

Fin blogg du har och fina dalmantiner.

Kram Bodil

junhe sa...

tack =) synd bara att man är mjölkallergiker =( tänkte fråga om jag fick länka dig? ha en bra kväll/ junhe