fredag 18 januari 2008

Då var det helg igen.....

Ja då var det helg igen, men den går ju så fort över, man hinner inte göra någonting.
Men i morgon lördag så måste jag ju till höjdpunkten på denna vecka och alla andra veckor, LOPPIS..... och fynda lite igen.
Satt in lite bilder ifrån mitt vardagsrum.

Har köpt lite nya blommor till fönstret. Halva priset på plantagen.
Här har jag lite loppisfynd.
Fathjärtat har jag fått av min dotter i julklapp och det lilla hjärtat är ifrån nån butik i Stockholm som inte finns längre.

Nej nu måste jag fortsätta med fredagsstädningen.

Ha en trevlig helg

6 kommentarer:

linnea-maria sa...

Hejsan
Ja nu blev jag lite avis på dig som ska loppis shoppa. Själv ska jag ställa mig på mina gamla slalomskidor första gången på 10 år. Barnbidraget försvinner på slalomskola, liftkort och omslipning av skidor. Jag får hålla igen lite på shopping någon månad nu :(
Du frågade om hyllan...Ja med tanke på att den är ihopspikad med ohyvlade brädor och målad med grundfärg så var den DYR. 799:-. Men det är mig i ett nötskal. Vill jag ha något struntar jag i vad det kostar. "köpa-köp" brukar jag heta av maken. Han kan vara glad att vi har delad ekonomi :) Ha en trevlig helg, jag önskar god jaktlycka (loppisjakt) /linnea-maria

LOPPISLIV sa...

Halloj...kul att hitta till nya bloggar så här...tack för att du hittat till min. Vilken gullig hjärte tallrik du fått av din dotter och dina loppisfynd var jättefina. Ha en trevlig helg du också. Kram Paula

Solsjö - Under en vind sa...

Ser så mysigt ut!! Fortsatt riktigt skön helg! Kram!

Änglahem sa...

Tänk om man bodde i närheten av Falun, butiken i förra inlägget skulle jag inte haft något emot att besöka.

Fina saker du visar. Hoppas att loppisen blev lyckad.

Kram
Ulrika

Ann-Sofi sa...

Hej!
Tack för ditt besök.
Tror inte jag besökt dig tidigare(:
ska kika runt lite på din fina blogg.
Jo bilden är stryka på bild som jag skrivit ut på ett speciellt papper som finns att köpa på tex panduro.

Mvh ann-sofi

Lyckofröken sa...

Hoppas du hittade något skojsigt på loppisen i lördags. Är det den vid Rusta i Falun? den brukar jag besöka ibland.
Fräscht med nya växter!
Kramleikramen från
a