tisdag 29 april 2008

Börjar och slutar med dalmatiner...

Hallo igen, det var ett litet tag sen, men jag har haft fullt upp och sen så vill man ju vara ute i solen också.....
Nu har valparna blivit 5 veckor och äter för fullt, mamman vill inte veta av dom....och skäller bara på dom.....



Klämmer i mellan med två bilder på mina andra små älsklingar, fattigmanssilver......har två stora vaser eller urnor...jag tycker jättemycket om dom. Och sen så gjorde jag lite kransar med björkris så länge...men det blir väl nått bättre längre fram...

Ja vi tar väl några dalmisbilder till, det dröjer inte så länge förrens dom blir stora och ska flytta vidare....Så här står mamma ungefär i en minut, sen är hon trött på dom.
Och vi har också lärt oss att busa...det kan gå riktigt hett till.
Men vi kan vara kompisar också....bror och syster.
Ha det så skönt över valborg så hörs vi igen snart hoppas jag.......Kram.

12 kommentarer:

junhe sa...

verkligen fina "små" liv =) se till att komma ut & njut av det fina vädret =) kram junhe

Jenny Oak Fae sa...

Vilka sötisar valparna är !!!

Jättefina vaser : )

Kram, Jenny

<3

pudelflicka sa...

Jag förstår att du har fullt upp.Härliga bilder på valparna. Har du köpare till alla ?
Min lilla Gucci kommer hem med sin valp på måndag och det kommer också att märkas.
Kram Hedvig

Tvert-om-tanten sa...

Herregud...får lyst til å krype inn i datamaskinen og komme ut igjen hjemme hos deg og kooooose med valpene!!! Åhhh, så søte de er...

Gårdsromantik sa...

Jag förstår att det är full rulle hos er just nu!
Stackars mamma med sådana vildingar - söta vildingar!

Härligt fattigmanssilver - har en massa själv.

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

Ja, Ystad är verkligen fint!

Affären är lätt att hitta, den ligger på Stortorget nr:1, alldeles intill Mariakyrkan !

En ljuvlig butik!!!

: )

Kram, och ha en bra 1:a Maj!

/ Jenny

<3

junhe sa...

hej, här regnar det friskt idag, me det behövdes efter en dryg vecka med mycket sol =) härligt när man fått lite färg på den annars så vita kroppen. jag bor i en liten by i dalarna (börjar inte på "dina" bokstäver *fniss*)tidningskorgen kommer från Me and My home, finns säkert hos andra nätbutiker oxå. loppistankarna föddes förra året när jag såg vilken potensial vår lilla mangelbod hade. MEN först ska den städas ur, rensas, upp med hyllor, taket ska fixas till och sedan ska "mangelboden" öppnas =)) hoppas du får en bra dag...härligt med lite ledigt mitt i veckan =) kram junhe

Husbilsresan sa...

men dom är väl för söta!!!!Stackrarna som har en mamma som inte vill veta av dom....men det är ju så i djurvärlden....förekommer även i människovärlden och det är då värre det!
Vilka fina fattigmanssilver-vaser du har.
Ha en skön helg!
Kram/Gunn

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Nämen guud så söööta de är!!! Jag älskar djur, men kan tyvärr inte ha några då sambon är pälsdjurs allergiker, så tråkigt så :(
Jättefin urna du har i fattigmans silver, gillar den!

Ha en mysig helg!
Kram Benita

Siri sa...

Å, så søte valper! Nydelige!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Å, de är verkligen supersöta dina valpar... Tänk om man kunde ha en hund...
Fina silvervaser du har!!! Är de nya?

Ha en fortsatt fin helg!
Kram Hanna

Doften av vanilj sa...

De ramlar på och blir stora de små liven!Snygg stil där under soffan, så där kan min lille vän också ligga, med benen rätt bakåt!
Snygga urnor i fattigmanssilver! Skulle kunna ha massor av prylar i fattigmanssilver, tycker att det är så läckert/ Kram