söndag 20 april 2008

FYRA veckor är vi nu.....

Ja nu har vi hunnit bli fyra veckor gamla......visst är jag väl söt? Det blir visst lite mycke med vovbilder just nu...men det är ju som roligast när dom är små, sen när dom har blivit större så är det full fart att få in lite vett i skallen på dom. Och en dalmatiner är envis ibland.....fast dom går jättelätt att lära en massa saker, dom är ju MATVRAK...det finns bara ordet MAT i huvudet och då gör man ju allt för att få en godisbit.
Tänkte också visa ett lite inköp jag gjorde på Norrgården i Borlänge.
Tyckte den var lite annorlunda. Men jag har inte hittat nån plats än....man har ju fullt överallt.

Hoppas ni får en varm och skön vecka.......ha det så bra Kram.

17 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Gulliga "vovvar" & jättefin piedestal!


Kram, Jenny

<3

linnea-maria sa...

Piedestalen är jättefin. Ställ den framför ett fönster och ställ en blomma på, såvida inte valparna välter den. Hi hi nä inte är väl bilbesiktningen kreativt jobb? Nu har jag skrivit ett inlägg om rätta svaret hos mig. Ha en bra vecka/linnea-maria

Hjärtats saga sa...

Hej!
Vilken härlig bild av valpen, den ser ur att le och må gott. Jättegullig och även de andra små.
Fin pedistal du köpt. Rätt som det är "faller den på plats" och då fattar man inte hur man har kunnat varit utan.
När det gällde mina dekorpapper, så har jag köpt dem på en hobbyaffär. Om du vill så kan jag mejla ett foto på framsidan av häftet, för det finns olika. Du måste mejla till mig först eftersom jag inte har din mejladress. Min mejladress hittar du på min bloggsida.
Ha det så bra och hälsningar från Kerstin

pudelflicka sa...

Jag tycker det är roligt att följa valarna. Du måste ha hur mycket jobb som helst med dom.
Här har det inte hänt något.
Önskar dig en skön dag.
Kram Hedvig

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Valparna är för goa! Kul att vi får följa deras utveckling!
Jättefin piedestal!
Önskar dig en bra vecka!
kram
nina

Tonje sa...

Så vakre de valpene er da....bare såååå søte=)

Ha en fin uke=)

Tvert-om-tanten sa...

Ikke noe merkelig i det at du viser mange hundebilder med de skjønne krabatene i huset :-) Visste ikke at dalmantinere er matvrak, vi hadde en labrador da jeg var liten, de er også i ALLER HØYESTE GRAD matvrak...

Doften av vanilj sa...

De är så söta de små puppisarna, tänk vad tiden ramlar på! Fräsig pidestaldu hittat, har aldrig sett den modellen förut/Kram

junhe sa...

men vad söta!!! tänk om man ändå hade tid, plats och råd med en sådan sötnos =) ha en bra dag/ kram junhe

Husbilsresan sa...

Å...dom är ju för söta dom små prickisarna!!!!
Pidestalen var jättfin och du hittar nog snar en bra plats till den.
Ha en skön helg!
Kram/Gunn

Gårdsromantik sa...

Så söta man kan vara! Dom där rosa tassarna skulla man vilja gosa med!

Snygg piedistal - är den antik?

Kram Maud

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Nämen ojj vilken sötis!!! Såg att ni hade en liten bild med i Hedemora Bladet på de gulliga valparna med mamsen sin =)
Vilken fin pedistal du köpt!

Ha en skön helg!
Kram Benita

Psst.. Ja, nog börjar man få fullt med saker allt =)

n o r d i n g å r d e n sa...

Nämen harrdedodigen då, hur söt kan man va!? Tur de inte är här, då hade de blivit middagsmat: ) Man vill ju faktiskt bara äta upp dem, hoppas de kommer till mycket goda familjer, puss på nosen i af till dem! Läcker pedistal du köpt, har inte besökt den butiken ännu men ska vid tillfälle. Mari.

Vit Spets sa...

Ååå så sööööta vovvar ;) och pidestalen var hur charmig som helst...
Kramis
//Siv

Majas mammelucker sa...

Men oj så söt man kan vara...
charmig pedistal..kul med lite nya saker..hade gott! Kram Maria

Södralycke sa...

Vilka underbart söta "valpisar" du har! Vilken fin pedistal du hittat, du hittar säkert nån bra plats till den! ;)

Ha en bra vecka! Kram Johanna

A home far away sa...

Nej men det är väl det sötaste jag har sett!!Valpar är ju bara så härligt söta, jag tror nog inte att jag får ha fler hundar nu (har 2) men åhhhh!

kram Gunilla