onsdag 16 april 2008

Visst är jag väl söt....?

Hejsan i solskenet, hoppas ni också har det varmt och soligt...
Tänkte visa dom små busfröna som är tre veckor gamla här.
Och visst är jag väl så söt, det är den enda svarta tjejen och duktig att hänga med...skönt och ligga på mammas hals ett tag.

Här är vi alla sex, vi har nyss fått mat och börjar bli lite trötta, skulle vara skönt med en
liten lur....
Tänk bara tre veckor gamla och så stora redan...
Nej nu orkar jag inte busa längre.....skönt och sova nära mamma.

Mamma och son gosar lite..... Fler bilder kommer när dom blir lite större. Nu ska jag ta och gå ut en sväng...härligt väder.
Ha det så gott, vi hörs...kram.

21 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Vilka sötnosar :)

Här är det varken varmt eller soligt...


Kram, Jenny

<3

pudelflicka sa...

Vad stora dom har blivit ! Häftigt att se. Jag väntar valpar vilken dag som helst nu.
Ha en skön dag.
Kram Hedvig

pudelflicka sa...

Hej igen,
Det beror nog inte så mycket på min kamera. Har du inte photoshop ??
Alla bilder måste jobbas med när man kör digitalt.
Har du en Mac eller pc ?
Jag kör Mac och jobbar mycket i photoshop.
Kram Hedvig

Majas mammelucker sa...

Men jisses så söta..man vill
ha alla på en gång..
Skåpet har jag köpt i vår butik..Änglaboden..titta gärna in i vår nätbutik..länkar från min sida..Ha en bra dag!
Hälsa vovvarna..Kram Maria

Doften av vanilj sa...

Åhh kära nån så söta man kan vara. De prickiga små liven, man vill ju ha allihopa. Så stora de blivit! Det går fort. Ska bli kul att se hur de ser ut om några veckor/Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Nämen harre dosingen då, hur söt kan man va, vilka bedårande varelser, tur de inte är här, de skulle leva farligt, jag skulle äta upp dem! Mari.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Underbart! Åh, vad söta de är!!!
Blir så sjuk när jag ser dem, halle!
Ha det gott!
kram
nina

Hjärtats saga sa...

Vilka ljuvliga små valpar och vad mamman verkar må gott. Man blir så glad att se de små liven, sitter och ler för mig själv. Tack för att du visade de gulliga bilderna. Ser framemot att se fler.
Ha det så bra och hälsningar från Kerstin :)

LantlivsAnette sa...

Men jisses vad söta..åhhh man vill bara pussa på dom !
Ha det så bra Kram Anette

pudelflicka sa...

Hej igen,
Jag har en billigare variant som räcker hur lång som helst. Det är photoshop Elements och den är inte så dyr. Du kan köpa med en bok som visar hur du ska göra. Det är så saker som ändrar bilden hur mycket som helst.
Lycka till. Det är nästan ett måste.
Hedvig

Vit Spets sa...

Vilken glädje att se när de växer...de är hur söta som helst tänk om jag inte vore allergisk för pälsdjur...
Kramis
//Siv

pudelflicka sa...

Hej igen,
Inga valpar ännu.
Vad bra att du köpte Elements. Jag kan visa dig några enkla saker du kan göra om du skickar ett mail till mig.
Kram Hedvig

Min Skattkammare sa...

Jag visste väl att jag hade sett en dräktig vovve nånstans......javisst det var ju hos dig. Det är lätt att komma vilse när man far runt i bloggvärlden!
Oj oj.....vilka underbara små liv, jag förstår att det är livat nu hos er, jag ska försöka komma ihåg att titta in här varje vecka!
Ha nu en riktigt härlig helg!
Voff!

Vit Spets sa...

Dessa prickiga saker är så söööta ;)
Det blåa bordet va ganska dyrt
400:- men jag ville ha det till vårt blivande badrum
Kramis
//Siv

Millas hem sa...

Hejsan!
Så otroligt söta!
Läckert de ligger med sina ben, mamman ser stolt ut över dsina sötnosar!
Fina kort och korthållare, tittat på den några gånger själv men vet inte var jag skulle ha den isåfall!
Kram Camilla

linnea-maria sa...

Oj vad gulligt!! Dalmatiner som är så fina hundar! /linnea-maria

Gårdsromantik sa...

Herregusd vilka små raringar!

Du frågade om klockorna. Dom kommer från Miljögården.

Den med stengodsfat är ca 35 hög och kostar 239:- med fat.
Den med fat på fot och plåtrosor kostar 529:- den är ca 55 cm hög.

Kram Maud

Tonje sa...

Neimen så søte de valpene var da....så koslige bilder!

Philura sa...

Så söta man kan vara. Mycket jobb men jättekul det måste vara med dessa små krabater.

Cathrine

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilka sötnosar,jag bara längtar på att våra ska komma,och lill tjejen är alldeles för stor nu.
Kram Irene

Hannis sa...

Men himmel så dom har vuxit!
Och söta som få!

Det är mysigt med valp, men blir ju lite jobbigt också när dom börjar röra sig mer=))

Ha en skön Söndagkväll/Kram Hannis