tisdag 25 mars 2008

Skåpfynd...

Hallo igen
Hoppas ni har haft en skön påsk med mycket god mat och förstås mycket godis...
Idag tänkte jag visa ett litet fynd som jag gjorde för nån vecka sen.
Det är de här skåpet som jag hittade för bara en hundring...billigt tycker jag.
Det var ju förstås i träfärg, så då kom lilla penseln fram och vips så blev det vitt.
Så nu har jag ställt det i köket och gjort om lite med mina prylar, man har ju en del saker.
Nästan allt i skåpet är ifrån loppis eller auktion...




Nu får ni ha en skön vecka, vi hörs snart igen..Kram.

31 kommentarer:

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Ojj, de vill jag då säga va ett riktigt fynd, endast 100:- whoow!!!
Å, blev ju toppen efter din make over!!!
Ja visst börjar man få mycket grejer både här å där ifrån alla loppis rundor.

Kramis Benita

hemtrevnad marie sa...

Vilket fynd!!!
Du har såå mycket fint i skåpet också!!!
Kraaam

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Helloooooo!!
tack för värmande kommentar hos mig!!! Blir såå glad ju!!!

Så vackert , vilken otroligt fin samling du har...så kul!!!!Massa fina gamla saker ju!!!!!!!

God fortsättning!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(\ /)*********************
( ..) ♥ KRAM MILLAN ♥
C('')('')*****************
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jenny Oak Fae sa...

Fint fynd & många vackra saker på hyllorna dessutom :)

Kram, Jenny

<3

Karin Lindström sa...

Hej!
Vilka fynd! Både skåp och alla fina saker du har.
Grattis till alla valpar! Då har ni bråda dagar nu. Ledsamt med dom som inte klarade sig, men jag hoppas dom andra mår bra.

kram karin

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Jösses vilket fynd och jättefint målat, och innehållet är ju inte av denna värld! Vad mycket fint du samlat! Har det blivit valpar ännu?
Roligt att du besökte mig o lämnade en sån gullig kommentar!
Ha det gott!
kram
nina

Tonje sa...

wow det skapet fikk du billig! Bare 100kr...det er da det er morsomt å handle...når man får då mye for pengene...det ble flott hvitt,og så flott som du har plassert tingene inni..

Anonym sa...

Hello, What a pretty blog.

Sending you good wishes,
Cookie Sunshine
http://www.cookiesunshine.com

Hanna i Det stora grå huset sa...

Verkligen jättefint! Och vad mycket spännande på hyllorna sen då... Kul!

Ha det gott!
Kram hanna

Liten Bod sa...

Åå, sån fin hylla! Jag gillar också de här furumöblerna som inte är så gamla just för prisets skull :) Kram, Tina

Vanilladreams and humblebees sa...

Vilka fina burkar!!! Älskar gamla plåtburkar! :)

Det finns sååå många butiker ju... men jag går aldrig på stan. Verkar ju urkorkat då inredning är mitt största intresse! :)
Men det är sant... jag shoppar mest på nätet och så besöker jag myrornas och andra loppisar ofta. Jag gör ju mycket av min inrédning själv...

Men något tips borde jag ju kunna ge är klart... solgården på Karlavägen! Underbar men dyr butik!

Kram!
---<-@

drömmen om vitt sa...

Vilket fynd! vad fint med alla saker i. Snyggt med vitt också.
Lotta.

Lilla Trollbacken sa...

Men vad fint skåpet blev. Vad många fina burkar du har. Jag får en lanthandelskänsla när jag ser dina bilder. Jättefint.
Visst är det kul att fynda. Både själen och plånboken blir glada hihi!
Kram
Gabrielle

pudelflicka sa...

Hej Trevligt att du hälsade på hos mig. Såg att din dalmatiner ska ha valpar vilken dag som helst. Du måste berätta hur det går.
Min Gucci ska ha valpar om 4 veckor och jag är riktig orolig. Hon har inte haft valpar förut.
Hälsningar Hedvig

Marie sa...

Vilket fynd, skåpet är jättefint! Många fina saker på hyllorna också!

Kram Marie

pudelflicka sa...

Vad sorgligt att så många dog. Hoppas det går bra med dom andra. Du måste ta några bilder och lägga upp på bloggen.b
Jag hare bara en Canon 350D men jag har olika objektiv och photoshop Elements !
Hedvig

Goa sa...

Hej!!
Titta vilket kap du gjort...jättefint!
SÅ bara älskar jag alla dina saker som fyller den!
Har noga kontrollerat varje liten pryl..:)...myysigt!
Din teburk (med fönstret) är ju som min...roligt!...fast min är hemmålad vit..:)
Japp, du har verkligen så mycket fint som sätter fart på mitt sinne.
Tack!

Ha en tur torsdag...Kraaam!

Vardagslycka sa...

Tack för dina rara ord inne hos mig!
Vad spännande med valpar, synd på de som inte klarade sig... Hoppas du visar lite bilder snart.
Vilket fynd du har gjort med skåpet! Och alla fina grejer som du har i det! Jag har kikat och kikat om och om igen. Gillar alla gamla burkar!
Ha det gott! Jag kikar snart in igen.
Kram, Carina

sommar-rummet sa...

Hej! Kul med nya bloggare! Ska kika runt o se hur du har det. Kram

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis till valparna! Synd att inte alla klarade sig. Vi får väl se bilder sedan?
Ha det gott!
Kram till alla goa!
nina

Majas mammelucker sa...

Halloj!
Jag har nu antagit utmaningen på pest och bäst..Men vilket skåp och vilka underbara saker du har hittat..det är kul med loppis..
Det blev jätte fint..Hade gott!
Kram Maria

Anonym sa...

Tack för omtanken i din kommentar.Det var verkligen ett billigt skåp du hittat, passar bra i vitt.Otroligt många gamla fina saker du har däri, blir riktigt avis på de fina bakformarna.Och va många fina plåtburkar du har.Kram Katta

me and alice sa...

Hej!
Härligt skåpfynd du gjort, innehållet likaså... Roskopparna är så söta(e lite svag för såna) och alla fina burkar o formar...
Ha det gott!
kram Susanne

Doften av vanilj sa...

Det är vad jag kallar ett fynd! Så snyggt det blev och så mycket härliga saker du har i hyllan./ Kram

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Oj vad tråkigt att alla inte klarade sig,hoppas att det blir bra med dom andra,vill gärna att du visar lite bilder på dom sen.
Våran hund ska om det går bra i slutet på nästa månad.
Kram Irene

Guldkorn i min vardag! sa...

Men hallå där!
Du har ju riktiga samlarsaker i din hylla, o vilken hylla sen vilket kap!!
Såna hyllor snavar man inte över.
KRam Ulla-Bella

Anonym sa...

Halloj!
WOW, vad fin hylla och vad mycket fina saker som en skattkammare. Vad roligt! Kan tänka mig att du tittar på sakerna och ler lite så där belåtet.

Grattis till alla nya familje medlemmar. Vad underbart kul!
Tråkigt att några inte klara sig men sånt är livet.
Om du kollar på min blogg så har jag bilder på den lilla tösen som snart är vår.

Ha en fin helg!
the doodles hälsar så gott till de små och den duktiga mamman.
Kram Bodil.

Anonym sa...

vilka underbara fynd!

junhe sa...

det var ett rejält fyndskåp det där =)) en del saker skulle jag kunna tänka mig ha i mitt hem...ha en b ra söndag/ kram junhe

Nygammalt sa...

Oj så vackert!
Skåpet med dess innehåll ser ut att komma från en inredningsaffär.
Ha en skön söndag!
Kram.

Jeanette Hornbeck sa...

Oj vad mycket fina burkar du har, trodde det var en butik först!
Du är välkommen till Vellinge när du åker på skånetur. Jag vill till Dalarna på inredningsrunda.
ha en bra dag, Kram Jea