måndag 17 mars 2008

UTMANAD.....

Hallo, ja då var det en ny vecka igen.
Jag har blivit utmanad av den trevliga bloggen LIN OCH LAVENDEL att visa nått som är bäst och nått som är pest.
Först så kommer det som är bäst och det är mitt nya köksbord som jag har köpt hos NORRGÅRDEN i Borlänge.
Jag tycker jättemycket om de, perfekt slitet och gammalt......
Sen tänkte jag visa det som är pest.....vårat ena badrum är dötråkigt, kolla mattan på väggen.
Men vi ska göra om där snart, det är ju inte så billigt med att renovera badrum.....
Jag tänkte mig att ha lite panel på väggarna istället och vitt förstås...


Så nu tänkte jag också utmana fem bloggare, och de är......

Majas mammelucker

Solkatter o Dammråtter

Morse Farm

Linnea på landet

En doft av lavendel

Nu får ni ha en skön vecka med allt påskpyssel....Kram



8 kommentarer:

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Tack för utmaningen! Finns en hel del pest här..hmm..ska se vad jag ska välja.

Ha det bra!
Kram Benita

Majas mammelucker sa...

Tack för utmaningen!!
Ska se vad jag hittar på...
jag visade trappen det var en pest grej för mig..men jag ska nog hitta på någonting annat..haha det finns massor av pest nu när jag tänker efter..
Hade bra !Kram Maria

linnea-maria sa...

Hejsan Liselotte! Vilken trevlig utmaning jag fick. Men den är svår. Jättesvårt att veta vad jag tycker är bäst hm, tål att tänka på...Sen får jag ta mig en funderare på vad som är pest, gaah nu kom jag på det men jag törs kanske inte visa bilder på det, köket en riktig ryysare, jag har bara visat mitt trevliga vedspishörn inte det andra.... Kram /linnea-maria

Hannis sa...

Jag gillar verkligen ditt köksbord!!

Hur går det för din hund?
Stackarn ser lite less ut,måste vara tungt att bära!

Ha en fin vecka/Kram Hannis

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej! Tack för din trevliga kommentar, visst är det kul när man hittar nya bloggare. Har bloggat ett tag innan jag startade min egen, man får en del goda idéer. Jisses vad många roliga loppisfynd du har gjort, riktigt avis på en hel del! Kikar in igen//K

Anonym sa...

Hejsan svejsan!

Tack för utmaningen......får ta mig en funderare.

Ha en underbar påsk vecka.
Kram Bodil.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ååå vårat badrum är döööpest...hur läskigt som helst.

Tack för att du gillar mina bakverk.
Jag tar 130 för dom med glasyr inkl frakt.

Ha det gott // Pernilla

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej, vilken vackert köksbord du köpt på Norrgården, jätefint var det i ditt mysiga kök! Ja, jag har också fått den utmaningen men ngt fult vet jag inte om jag vill visa i min blogg, det kryllar av fula saker i mitt hem : ) ... ha en riktigt Glad påsk! Mari.