söndag 10 februari 2008

Lite nyinkommet hos VACKRA SMÅ TING.....

Tänkte visa lite nytt som har kommit in i den trevliga affären VACKRA SMÅ TING som Anna driver i Svärdsjö utanför Falun.....

Änglar är alltid poppis.......
Mycke fina rosservetter har kommit in, jag tycker att dom är sååååå vackra.....
Men Anna säger att det kommer att komma in väldigt mycke fint nu under våren, så varför inte ta en liten utflykt till VACKRA SMÅ TING.
Hon har öppet Mån-Fre 10-18, lunch 12.30-13.30 och Lör 10-13.

Nej nu ska jag måla lite, var och fyndade en gammal byrå för 125:-, bilder på den kommer senare.
Ha det så bra.....

23 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

oh vilken fin butik, lycka till med målningen. ska bli kul att se sen1 kram lotten

Mamma C sa...

Det var mycket fina och vackra saker du visade från hennes butik. Hoppas målning blir bra.

Guldkorn i min vardag! sa...

Om jag hade bott närmare hade jag troligtvis rusat till den affären, så mycke snyggt!Det har du på din blogg också!
Får man återvända?
Kram Ulla-Bella

junhe sa...

ql...en av mina absoluta favorit affärer =) sakerna hittar inte bara sin plats hos mig, utan har funnit hem hos både vänner & bekanta =) hoppas helgen varit bra, lycka till med målandet/ kram junhe

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Ojj så mycket fint i den där butiken, dit måste jag och min syster åka någon dag.
Änglar, jag älskar dem, tyvärr börjar de bli lite många..hmm..någon till får nog plats *fniss*

Kramar från B

Lilla Uthuset sa...

Hej!

Roligt med en ny besökare. Vilken mysig butik dit vill jag åka och vad mycket fint du hade, gillade de gamla burkarna.

Ha en bra måndag

Hälsn Åsa

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så mycket vackert det fanns där!
DÄr skulle man också vilja göra ett besök! Det finns så otrooligt många små smultronställen man vill besöka...De skulle vara utmärkta på en karta bara, så man vet när man åker genom Sverige...
Kram
Marie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag glömde ju svara på din fråga!
Jag söker på old vintage pictures och hittar en hel del där som man kan använda! Lycka till!
Kram
Marie

Små Hjärteting sa...

Hej!
Vad roligt med en ny besökare. :-) Jag har min lilla affär nedanför Krylbo, men inte åt Möklintahållet utan förbi Hökmora.
Nu ska jag kolla runt lite på din blogg, och se vad för kul du har.
Kram Jenny

Malin - I min trädgård sa...

Hallå där! Sedan jag kikade in här sist så har jag verkligen snöat in på det där träskrinet som du visade upp för ett tag sedan. Det där du hade fixat till det med en rosservett. Kan du inte berätta hur du har gjort? Jag tyckte det blev så vackert!

Kram!

Stina sa...

Jag får nog ta och åka dit någon dag tror jag. Kram till dig. Stina

Rosengårdens Inredning sa...

Hej! Välkommen hit!!!
Ja, jag har en liten butik i ett rum i vårt hus som ligger i ett litet samhälle som heter Bräkne-Hoby i Blekinge.
Skulle va kul om du kom och tittade....
Kanske på nån semester eller genomresa...
Ha det bra// Kram Malin

Anonym sa...

hallå hallå! tack för din kommentar på min blogg, alltid kul att hitta nya bloggar! vilken underbar affär, man kanske skulle ta sig en utflykt dit när man är ledig. Älskar flugskåpen!

ha en underbar måndag!

Kram Sara

Millygarden sa...

Hej Liselott,
Tack för dina fina komentarer på min sida! Du har massor med fina vårsaker på dina bilder..man blir köpsugen! Ska bli kul och se när du målat klart.
Kram Marina

Christina sa...

Tack för besöket i min blogg....PhotoShop är ett program som jag har köpt, vet inte ifall man kan ladda ner det....
Man har mycket nytta av det i varje fall:)

Anonym sa...

Hej
Vad kul att du kikade in hos mig.... men jag fick ju se samma eller likadant skåp som jag har, på din sida.
Vilken trevlig butik din vän verkar ha, undrar om man någon gång kommer söderut??
Då ska jag besöka den!!!

Ha det bra
Pernilla

Eleonora sa...

Va trevligt att du hittade in till mig. Nu har jag kollat din blogg och ska titta ordentligare i morgon - det verkar vara en mysig blogg du har. Blå Stolen ligger tror jag på Bauhauptmansgatan.
Ha det gott och kram till dig

linnea-maria sa...

Hoppsan! Jag måste ha missat något!!! Jag bor ju inte så långt ifrån men jag åker ju sällan åt det hållet. En anledning att åka på utflykt ser jag nu ;) /linnea-maria

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, va kul med lite butikstips! Jag har sett den butiken men inte varit in där inne, tack för titten!! Mari.

Nygammalt sa...

Hej där!
Vilken mysig blogg du har. Jättekul att du hittade till mig så jag hittade din fina sida =)
Kram.

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Ja visst måste man ta det lugnt med allt köpande, kan ju bli för mycket av allt annars. Å till slut vet man ju inte vad man ska ställa allt hihi :)

Soliga Hälsningar
Benita

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan.. gud vilken vacker bricka du fått tag i...
Sån vil jag ha, jaja

Kram Daniel

Millas hem sa...

Hej igen!
Tack för kommentaren hos mig...var bara tvungen att kommentera dessa bilder! Jag gillar precis allt där, hönsnätsburarna är ljuvliga. Ängeln är också för söt!
Ha en trevlig vecka!
Kram Camilla