söndag 3 februari 2008

Min dotters vita stil.......

Här kommer lite bilder ifrån min dotters rum, jag har lyckats övertala henne att vitt är färgen som gäller, hon hade chockgrönt förut, men som sin mor så ville hon måla om igen.
Man kan visst aldrig sluta att renovera och att flytta om saker och ting, det är väl min hobby kanske.
Men mannen i huset är ganska trött på att det aldrig tar slut på projekten, när jag är klar med ett så hittar jag snabbt ett nytt, och nu när man har börjat att blogga så får man ännu mer ideer utav er andra, känner ni igen det här...eller?

Här är det en liten stol som står på fönsterbrädan, hittade den på loppis för en femma..söt.
Zinkfågelholken vann min dotter i somras likaså krukan som blomman står i, hon tog lotter på midsommarafton vid gammelgården och vann tre pris på en gång, en del har tur.
Nej då får det vara bra för mig för den här gången, nu är det ju en ny vecka att invänta.

Ha det så bra......

13 kommentarer:

Husbilsresan sa...

Ja visst känner jag igen mej i att man snappar upp mycket ideér från alla bloggar=) Jag har också en man som suckar över alla projekt jag kommer på.
Vad din dotter har det fint i sitt rum och vilka fina lotterivinster...en riktig "turgumma" verkar hon vara=)
Ha nu en riktigt skön vecka!
Kram/Gunn

Willewira sa...

Hej!

Kul att du tittade in hos mig!

Tyvärr, så är inte greengate någon webbshop för den som inte är dansk.
Men det finns en hel del webshops som säljer deras produkter.

Vad fint din dotter har det i sitt rum. Jag giller verkligen fågelhon!

Hos oss är det mest jag som suckar, över att jag själv aldrig slutar skapa projekt.
Det pluppar upp så mycket i huvudet så jag till slut inte vet vart jag ska börja, utan jag blir helt slut...och får inget gjort.

Min man är som gåsen...det rinner av honom ...

Det finns inte mycket att klaga på hos min man, men om det är något jag saknar hos honom så är det just snickartalanger. Han fixar det mest grundläggande, men han är inget bra att tänka ut lösningar. Det får jag göra, vilket jag i och för sig är ganska bra på.
Men det är ju bra om de är självgående... :-)

Du har en väldigt trevlig sida!
Hit återkommer jag!
/Kram Willewira

IKT i min vardag sa...

Hejsan svejsan!
Så söt den lilla stolen är, en femma låter riktigt oförskämt superbilligt.
Fågelboet är också sött, zink är ett vackert material.

Kram Linda

Lyckofröken sa...

Min dotter har också vitt på rummet, men detaljer i hennes smak...inte som den fina stolen som din har... Det var ett kap verkligen.
Må så gott!
Kram A

Marie sa...

Hihi, jag känner absolut igen mig! Vi hinner inte bli klara med det ena projektet innan jag redan har tankarna på nästa, maken tycker att jag är lite småjobbig ibland, hihi.

Trevlig kväll!
Kram Marie

Glömde ju säga att dotterns rum ser jättefint ut!

Jes/Vita villa vila sa...

Vad kul att snubbla in på en ny härlig blogg :)

Tittar gärna tillbaka!

Kram Jes

Lilla Blanka sa...

TACK för att du tittade in till mig och tack för dina snälla ord!!!
Åh vad fin blogg du har, jag tror inte jag varit här förut..?
En massa fina saker...underbart!
Kram
Mia

Handplockat sa...

vilka härliga bilder
mums

nu ska jag kika närmare på din blogg

ha det bäst

n o r d i n g å r d e n sa...

Mycket vackra detaljer från din dotters rum!!! Mari.

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Visst får man en massa idéer och insperation genom att besöka olika bloggar, de är kul!
Känner igen det där med att karl inte gillar alla idéer som man kommer med hihi

Kram B

"M" sa...

Då är hon ju å rätt väg nu då, ser fint ut...kram

lottens vita och gröna sa...

vad man bankar i sina barn, jag försöker ocks med varm hand påvisa "god smak" min dotter har också kläm på det här men min son säger att när han blir stor ska han inte ha en enda grej från loppis för det är äckligt, ord och inga visor det..kram lotten

Gården på höjden sa...

Vilken vacker bukett med blommor!!
Fast det nyss kommit lite snö får man faktiskt vårkänslor av att titta på den.

Kram L