söndag 17 februari 2008

VITT ÄR SÅ VACKERT.......




Tänk att vad det än är som är vitt, så är det vackert.
För 5 år sen så kunde jag inte tänka mig att allt skulle vara vitt, då tyckte jag om skarpa färger, men det verka som att man ändrar sig med åren, men jag tror inte jag kommer att ändra mig så fort nu.
Vitt är en bra färg, man kan ju lägga in lite andra färger också och bryta av med.
Men just nu så har jag bara en färgburk och den är ju förstås vit.
Och färgburken är nog öppen nästan dagligen, man kommer ju hem med olika loppisfynd som ska målas om och vi har haft mycke träpanel i taket som är vitt nu, det blir så ljust.....
Nej nu ska jag öppna min käraste vän, färgburken.
Ha en skön vecka....

7 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

håller med..vitt är underbart vackert!!!

Här hemma är det vitt med lime o svart som en röd tråd genom hela huset!!(eller bottenv, i alla fall...däruppe är det barnen somtgit över...explosion i rosa!!!)

Ha en underbar vecka!!
♥Kram Millan♥

Tonje sa...

Ja hvitt er vakkert...jeg liker den bare bedre og bedre...og så er det jo så bra at man kan forrandre hele rommet ved å bruke farger i detaljene om man vill. Ha en fin uke!

Betonggården sa...

Hej!
Kikade in här hos dig och konstaterade att jag hittat ännu en tjusig sida! :)
Vilka FYND du gjort med glasklockor och allt. Bara att gratulera!

Hit kommer jag att återvända!

Trevlig kväll!
/Maria

n o r d i n g å r d e n sa...

... nje, inte kan jag säga att färgburken är min vän, jag gillar inte att måla men fint blir det! Å hade Majsan såna kors med såg jag nu, har inte hunnit till hennes butik ännu men jag ska så snart jag hinner! Mari.

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Håller med dig till viss del, inte trodde jag heller att min stil skulle ändras så. Har alltid gillat avlutad furu och ljusa fäger, jordnära i heminredning. Men nu ska allt här vara vitt, å tror inte jag ångrar mig. De känns helt rätt!

Ha dé!
Kram B

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, visst är det vackert med vitt!
Och fina bilder visar du också...en vit tiger är väl ett annorlunda inslag i inredningen, men den får väl vara på bild isåfall...
Mycket fina fynd hade du gjort också!
Kram
Marie

Små Hjärteting sa...

visst är det väl roligt hur man ändrar sig. Har precis målat över en riktigt läskig blå färg i min minsta pojkes rum som var så inne för 6-7 år sen. Har tyvärr varit tvungen att vänta länge för han har varit en tapetrivare...:)
Men du vilka fynd du har gjort på loppis! Har varit iväg själv idag och letat glasklockor. Hittade förstås ingen.. blev lite annat smått och gott istället.
Kram Jenny